Terug

Klantenservice

Storing trommelfilter

Werkt uw filter niet naar behoren? Check dan eerst onze handige FaQ en doe de filtercheck voordat u contact met ons opneemt. Staat uw probleem hier niet beschreven? Neemt dan contact op met uw dealer via e-mail of telefoon.

 

KLIK HIER VOOR ONZE VEEL GESTELDE VRAGEN PAGINA

Algemene vragen

Bestellen, verzenden en retour

Wat is de status van mijn bestelling?

Voor de status van uw bestelling kunt u inloggen op uw Makoi account. Na het inloggen kunt u de status van uw bestelling(en) controleren.

 

Waarom heb ik nog geen Track & Trace nummer ontvangen?

U ontvangt altijd een orderbevestiging met Track & Trace nummer via de mail. Check ook altijd uw spam of ongewenste e-mail. Controleer of het door u opgegeven e-mail adres klopt. Indien u een schrijffout heeft gemaakt ontvangt u geen orderbevestiging. Als u een account heeft kunt u inloggen op het door u opgegeven e-mail adres of neem contact met ons op via [email protected]

 

Wat is de levertijd?

Wij doen er alles aan om de levertijd van 5 tot 10 werkdagen waar te maken. Vanwege aanhoudende drukte bij PostNL en de corona crisis kan de levertijd wat langer duren dan dat u van ons gewenst bent.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten voor verzenden van producten onder de €50,- zijn €6,95. Bestelt u producten met een order bedrag van boven de €50,-? Dan zijn de verzendkosten voor onze rekening. Bij producten zwaarder dan 25kg, of pallet size zijn de kosten vanaf 49,00. U wordt hier over geïnformeerd. In beide gevallen ontvangt u van ons een Track & Trace nummer.

 

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Door in te loggen op uw account kunt u zelf uw afleveradres wijzigen. Indien u het afleveradres van een lopende bestelling wil wijzigen, kunt u het beste mailen naar [email protected] met uw nieuwe adresgegevens.

 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Dit doet u door in te loggen op uw account. Annuleren is alleen mogelijk als uw bestelling nog niet door ons is verzonden. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u deze na ontvangst in originele staat weer retour sturen. Heeft u geen account? Neem dan contact op via [email protected] en wij zullen u zo snel mogelijk proberen te helpen.

 

Wat zijn de voorwaarden van retourneren?

Het artikel mag retour gestuurd worden:

  • Binnen 30 kalenderdagen na levering;
  • Als het compleet en onbeschadigd is;
  • Als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest;
  • In de originele verpakking, zonder tape opgeplakt of geschreven tekst;

Kijk naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

 

Onze producten

Kopen wij koi in van particulieren?

Nee, wij kopen geen koi in van particulieren. Wij selecteren zelf alle Japanse koi tijdens onze reizen naar Japan en beschikken over een eigen netwerk van professionele koidealers. Hierdoor kunnen wij u de hoge kwaliteit garanderen die u van ons gewend bent.

 

Indien u graag uw koi wilt verkopen, raden wij u aan om dit via de koi forums of koi verkoopgroepen te doen.

 

Verkopen wij ook andere vissen dan koi?

Ja, wij verkopen een aantal steuren en goudwindes. Deze kunt u bewonderen in onze winkel.

 

 

Neem contact op

* Verplichte velden

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Ma-koi 4,5 / 5 - 69 Reviews @ Google
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »